چگونه ویروس های مخفی NewFolder.exe را آشکار کنیم

احتمالاً همه شما يک بار هم که شده با ويروس NewFolder.exe دست و پنجه نرم کرده ايد مگر آن که کاربر سيستم عامل هاي لينوکس و مکينتاش باشيد.
ويروس NewFolder.exe با آلوده‌سازي پوشه‌هاي شما دردسرهايي را براي شما به ارمغان مي آورد که مهمترين آن پاک شدن پوشه ها بعد از ويروس کشي فلش يا هاردديسک اکسترنال و… است.
اما نکته اينجا است که وقتي حجم درايو خود را چک مي‌کنيد مي‌بينيد که هنوز فايل‌ها همانجا قرار دارند! ولي هيچ اثري از آن ها نيست. حتي Show hidden Files and Folders در Folder Options هيچ کمکي به شما نخواهد کرد. البته يک راه ساده اين است که اگر نام پوشه حذف شده را مي دانيد آن را در نوار آدرس بعد از نام درايو وارد کنيد و اينتر را بفشاريد. اما به ياد آوردن نام تک تک پوشه ها اگر مدت زمان زيادي هم از ريختن آن ها داخل درايو يا فلش گذشته باشد کار دشواري است.

پس راه حل چيست؟ راه حل را در ادامه خواهيد يافت.
چاره کار نرم افزار Anti Hidden است که حجم آن به ۸۰۰ کيلوبايت هم نمي‌رسد. اين برنامه يک برنامه کاملاً ايراني است.
روش کار هم بسيار آسان است در قسمت مسير، مسير درايو يا فلش مموري خود را مشخص کنيد و سپس کليد شروع عمليات را بفشاريد. همه چيز به سرعت بازيابي خواهد شد.
اميدواريم اين برنامه بسيار مفيد به کارتان بيايد و بتوانيد فايل‌ها و پوشه‌هايتان را از چنگال ويروس NewFolder.exe برهانيد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Anti Hidden:
– از بين بردن برخي اثرات ويروس ها پس از پاکسازي
– نمايش فايل ها و فولدرهايي که توسط ويروس ها مخفي شده اند
– نمايش پوشه هاي سيستمي مخفي شده
– استفاده آسان
– و …

دانلود کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *